FaceMask



Den Bästa kuren nu när huden blir så torr av kylan är att du använder denna ansiktsmasken som återfuktar huden.
Detta är den bästa ansiktsmask jag har provat, från H&M för bara en 20-lapp...
Den gör huden frisk och mjuk specielt om du har torr hy så rekommenderar jag denna eller om du redan har bra hy så kan du ju använda denna bara för att göra huden ännu mjukare.
Använd den 1-2 gånger i veckan inte mer för då kan den inte att värka lika bra och för mkt behandling är inte bra ; )
Applisera ett tunt lager och låt de värka i 10-15 minuter sen är det bara att att skölja med varmt vatten så ska du se att huden är mkt mjukare efteråt....
Nu är ju min lite riven på toppen eftersom jag har använt den så den du köper kommer ju vara hel...; ) ; )

PS! Den har en fantastiskt härlig lukt oxå!!!    // Pernilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0